הצהרת נגישות

מבוא

חברת קנקון מוצרים בע"מ נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בסניפי קנקון:

שם הסניף

כתובת

טלפון

חניית נכים

דלת כניסה

שירות לקוחות

שירותים בסניף

מערכת שמע

קנקון מודיעין

שד׳ המקצועות 18, מודיעין

08-6164040

נגיש

נגישה

נגיש

נגיש

נגיש

קנקון אשדוד

האורגים 19, אשדוד

08-6677699

מתחם

נגישה

נגיש

נגיש

נגיש

קנקון ראשל״צ

ילדי טהרן 10, ראשל״צ

03-5055588

מתחם

נגישה

נגיש

נגיש

נגיש

קנקון נתניה

גיבורי ישראל 11, נתניה

09-8788077

מתחם

נגישה

נגיש

נגיש

נגיש

בסניפי קנקון ניתן למצוא:

עזרים לכבדי שמיעה – בסניפי הרשת קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" על מנת לאפשר ללקוחות עם מוגבלות בשמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי רקע והפרעות אקוסטיות.

עזרים למוגבלות מוטורית – צוות נותני השירות תודרך לתמוך ולסייע בכל בקשה שתעלה במהלך ביצוע הקניות.

חניות נכים – לרשות לקוחותינו המגיעים ברכב נכים, קיימות חניות נכים מוסדרות בחניונים הסמוכים לסניפים. במידה ונדרשים הסדרי חנייה מיוחדים ניתן לפנות לרכז הנגישות.

שירותים – בסניפי הרשת מוצעים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלויות.

ריהוט נגיש – קיימות עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלות הכוללים קופה נגישה ושרות לקוחות.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

  • מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

  • אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
  • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
  • דואר אלקטרוני – cancun@cancun.co.il
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר cancun.co.il
  • פניה באמצעות הדואר: רח' שד' המקצועות 18, מודיעין

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת קנקון מוצרים בע"מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת WCAG 2.0.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בקקל ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא רגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בקנקון

  • שם: לי פתאל
  • טלפון: 03-9518074
  • דוא”ל:  lee@cancun.co.il

פרסום הצהרת נגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 7 בספטמבר, 2023